Binnen zakelijke financiële administratieve en organisatorische dienstverlening zijn wij actief. Deze dienstverlening onderscheiden wij in drie diverse soorten dienstverlening, namelijk: lees meer
1. Projectmatig karakter, 2. Advisering op financieel gebied met een doorlopen karakter, 3. Ad-hoc.
1. Projectmatig karakter: Wij zullen u ondersteuning bieden bij de dagelijkse gang van zaken, dit bij periodieke of incidentele pieken op het gebied van: Organisatie, IT- management en controlling.
2. Advisering op financieel gebied met een doorlopen karakter: Wij zullen u bijstaan wanneer u daar behoefte aan hebt, dit kan doordat wij een vertrouwde relatie opbouwen met uw onderneming.
3. Ad-hoc: Wat bedoelen wij met Ad-hoc? U moet hierbij denken aan een: Liquiditeitsplan, ondernemingsplan, administratief organisatorische vraagstukken en opzet management informatie.
De diensten die wij u daarbij kunnen aanbieden zijn: Opstellen van een ondernemersplan voor een startende ondernemer, financiële advisering, samenstellen van jaarrekeningen, interim-oplossingen voor controlling, voor financiële veranderingsprocessen en/of it project management, bij herstructurering van bedrijfsfinancieringen ondersteuning, ondersteuning bij belasting problematiek, begeleiding bij opstarten voor de te vervullen formaliteiten, advisering over de administratieve organisatie en het opzetten van de administratieve organisatie.
In de meeste gevallen zal de dienstverlening die wij leveren, maatwerk zijn. Dat betekend het aanpassen en of inpassen aan de behoeften die er op dat moment zijn zonder inbreuk op de bedrijfscultuur te hebben.
U treft meer informatie over onze geschiedenis, ons bedrijf en onze werkwijze aan op onze website, tevens kunt u natuurlijk altijd persoonlijk contact met ons opnemen.