Onrust in top De Graafschap: ‘Hopen als directie dat het goed komt’
Het rommelt intern bij De Graafschap. De directie van de Achterhoekse eerstedivisionist en de raad van commissarissen liggen niet op een lijn. ,,Toch hebben we als directie de hoop dat het goed komt.”
Geplaatst op vrijdag 31 mei 2024.