Opgeviste granaat al tot ontploffing gebracht vanwege gevaar: ‘Werkte nog net zo goed als 80 jaar geleden’

De Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) heeft de woensdagavond in de Oude ijssel opgeviste granaat al laten ontploffen. Het stuk munitie uit de Tweede Wereldoorlog bleek nog gevaarlijk, waardoor direct is ge handeld.

Geplaatst op vrijdag 31 mei 2024.